24 декабря, 2015

Знайшов своє інтервью за 25 грудня 2014. Дякую тобі Фейсбук)

Знайшов своє інтервью за 25 грудня 2014 року на сайті VLASNO.INFO
Журналіст, правда, трохи перекрутила, але, в принципі, суть передала)
"Фінансовий консультант Геннадій Поліщук поряд із традиційними об'єктами радить звернути увагу на інвестиційні інтернет-проекти.
polishyk

— У нас виходить так, що коли у людини з'являються гроші вона або кладе їх на депозит або купує квартиру. Наші люди довіряють тому, що можна помацати. Але сьогодні не можна закривати очі на те, що давно стало реальністю — інтернет. Я тут можу виділити три можливості інвестування: довірче управління, букси і хайпи.
За словами Геннадія, довірче управління фінансами широко використовується на Заході. Люди, які мають капітал, але не знають, як ним розпорядитися, чи не хочуть цим займатися самі, довіряють гроші спеціалістам. Вони вкладають їх у різні інструменти, щоб отримати відсоток.

— В інтернеті зараз також існують такі проекти, - каже Генадій. - Головне, знайти надійну компанію. Відсоток у них стабільний або плаваючий. Букси - це сайти, на якому потрібно клікати мишкою на рекламну товарів. Або переглядати відео протягом дня. Тут людина вкладає час, а не кошти. Хоча невеликі суми допоможуть швидше розвинутись. Більше переглядів чи кліків — більше прибутку. Оцінюються такі дії, як правило, по кілька центів. Але якщо сидіти і "наклікати" за день на кілька доларів, то за місяць виходить непогана сума. Знаю, що на одному німецькому буксі можна було заробити навіть 40-50 доларів у день. І є досить чимало людей, які сидять і так заробляють. Ризик тут у тому, що букс може просто закритися без попередження і гроші не заплатити.
Хайпи — це піраміди, але в інтернеті. Людям, які до цього не займалися інвестуванням, Геннадій не радить мати з ними справу.

— Хайпи живуть від місяця до року. У них, як і у звичайних пірамідах, можна вкласти гроші під великий відсоток. Ризик тут дуже великий. Але якщо розібратися, то теж можна заробляти. Наприклад, з'явився новий хайп. Ви знаєте, що мінімум три місяці він проіснує. Вкладаєте 100 доларів, за пару місяців повертаєте свої гроші, за наступний — отримуєте ще прибуток. Тут головне — вчасно вийти."

Повна стаття http://vlasno.info/ekonomika/3/nashi-groshi/item/876-naikrashche-investuvaty-u-sebe

1 коммент.:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить